مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 15:402021-11-24سياسي

رهاسازی 2.5میلیون متر مکعب آب برای احیای تالاب کانی برازان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به همکاری خوب کشاورزان پایاب سد مهاباد در انجام لایروبی رودخانه ها و انهار شهرستان گفت: در ماههای آتی با پیگیری تامین ماشین آلات مناسب لایروبی مجاری آبی و زهکش ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به همکاری خوب کشاورزان پایاب سد مهاباد در انجام لایروبی رودخانه ها و انهار شهرستان گفت: در ماههای آتی با پیگیری تامین ماشین آلات مناسب لایروبی مجاری آبی و زهکش ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

یاسر رهبر دین امروز 3 آذرماه در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید به کاهش آب دشت مهاباد بر تعیین تکلیف چاههای غیرمجاز تاکید کرد و این امر را برای مدیریت آب در بخش کشاورزی حائز اهمیت شمرد.

وی با اشاره به رهاسازی حدود 2/5 میلیون متر مکعب آب در پاییز سال آبی جاری جهت احیای تالاب کانی برازان افزود: در صورت بارشهای مناسب در ماههای آتی و ورودی های خوب به مخزن سد مهاباد در سال آبی جاری همچنان برای تالاب کانی برازان و هم برای احیای تالاب قوپی باباعلی رهاسازی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 2.5میلیون متر مکعب آب برای احیای تالاب کانی برازان

رهاسازی 2.5میلیون متر مکعب آب برای احیای تالاب کانی برازان